neděle 6. srpna 2017

NEJJEDNODUŠŠÍ NANUK NA SVĚTĚ

A taky nejrychlejší, nejzdravější a nejlevnější.

   V posledních dnech mám pocit, že žiju v sauně. V tom vedru se mi nechce ani nakupovat ani vařit a vlastně ani jíst. Přežívám díky mraženému melounu.

   Strčit nakrájený vodní meloun do mrazáku mě napadlo asi před deseti lety, když jsme se chystali na koupaliště. Chtěla jsem vzít s sebou meloun, ale bála jsem se, že normálně schlazený cestou zteplá a tak jsem ho strčila do mrazáku. Myslela jsem si, že na chvilku, ale odjezd se nějak opozdil a tak jsem do chladící tašky nakonec dávala na kost zmrzlé melounové špalíčky. Na koupališti to byla pecka! Ledové, šťavnaté, sladké, osvěžující a stokrát lepší než přeslazený a předražený tlamolep, na který stálo frontu u stánku dvacet zpocených naháčů.

   Letos jsem mražený meloun dovedla k dokonalosti jednoduchým trikem - strčila jsem do každého kousku nanukové dřívko. Konec lepkavých prstů a šťávy stékající do dlaně.

   Na výrobu melounových nanuků budete potřebovat hodně sladký a nejlépe bezsemenný meloun, nůž nebo větší vykrajovátka na cukroví či perníky a dřívka.



Žádné komentáře:

Okomentovat